Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

„OCENA ZADOWOLENIA KLIENTÓW ZA ROK 2016”

Utworzono dnia 23.04.2017
Czcionka:

Powiatowy Ośrodek Interwencji Kryzysowej w Górze Kalwarii, mając na uwadze dobro klientów, pragnie na bieżąco wykrywać wszelkie zmiany w poziomie ich satysfakcji.

Ośrodek pragnie także monitorować, czy podjęte działania przynoszą pożądane efekty.

W tym celu przeprowadzono badania socjologiczne dotyczące zadowolenia z pracy Ośrodka i pracowników.

Do realizacji celów badania użyto narzędzia badawczego:

- wywiad telefoniczny. 

Badanie zadowolenia klienta

Utworzono dnia 23.04.2017, 13:08

Licznik odwiedzin:

W tym tygodniu: 91

W poprzednim tygodniu: 124

W tym miesiącu: 430

W poprzednim miesiącu: 480

Wszystkich: 6355