Nabór na wolne stanowisko- pracownik infolinii
W związku z realizacją programu pt. Deinstytucjonalizacja szansą na dobrą zmianę- projekt zintegrowany. Powiat piaseczyński.
Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Powiatowy Ośrodek Interwencji Kryzysowej POSZUKUJE pracowników na wolne stanowisko pracy.
Pracownik infolinii Centrum Koordynacji Powiatu Piaseczyńskiego
wymiar czasu pracy: cały etat
miejsce pracy: Powiatowy Ośrodek Interwencji Kryzysowej w Górze Kalwarii, Piasecznie, Mrokowie
godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach 9-21
Zakres obowiązków:
Nawiązywanie profesionalnego kontaktu z osobami z doświadczeniem kryzyu psychicznego.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe kierunkowe po studiach psychologicznych, pedagogicznych, resocjalizacji, pracy socjalnej/asystenta rodziny.
Doświadczenie zawodowe:
minimum dwa lata w zawodach pomocowych związanych z udzielaniem wsparcia rodzinom, dzieci lub młodzieży. Premiowane w zatrudnieniu będzie doświadczenie w poradach udzielanych na infolinii.
Rodzaj zatrudnienia:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Termin do którego można nadsyłać CV:
12 stycznia 2021r.
Adres e-mail:
poik@piaseczno.pl