Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Nabór na wolne stanowisko- pracownik infolinii

Utworzono dnia 11.12.2020
Czcionka:

W związku z realizacją programu pt. Deinstytucjonalizacja szansą na dobrą zmianę- projekt zintegrowany. Powiat piaseczyński.

Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój,   Powiatowy Ośrodek Interwencji Kryzysowej POSZUKUJE pracowników na wolne stanowisko pracy.

Pracownik infolinii Centrum Koordynacji Powiatu Piaseczyńskiego

 

wymiar czasu pracy: cały etat

miejsce pracy: Powiatowy Ośrodek Interwencji Kryzysowej w Górze Kalwarii, Piasecznie, Mrokowie

godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach 9-21

Zakres obowiązków:

Nawiązywanie profesionalnego kontaktu z osobami z doświadczeniem kryzyu psychicznego. 

Wymagania:

Wykształcenie wyższe kierunkowe po studiach psychologicznych, pedagogicznych, resocjalizacji, pracy socjalnej/asystenta rodziny.

Doświadczenie zawodowe:

minimum dwa lata w zawodach pomocowych związanych z udzielaniem wsparcia rodzinom, dzieci lub młodzieży. Premiowane w zatrudnieniu będzie doświadczenie w poradach udzielanych na infolinii.

Rodzaj zatrudnienia:

Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.

Termin do którego można nadsyłać CV:

12 stycznia 2021r.

Adres e-mail:

poik@piaseczno.pl

 

Licznik odwiedzin:

W tym tygodniu: 11

W poprzednim tygodniu: 710

W tym miesiącu: 2670

W poprzednim miesiącu: 2453

Wszystkich: 63542