Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Zakup 3 sztuk niszczarek

Czcionka:

Nazwa cechy/podzespołu

Opis minimalnych wymagań

Liczba sztuk

3

System cięcia

ścinki papieru o: szerokości mniejszej niż 0,8 mm, długości mniejszej niż 13 mm, powierzchni mniejszej niż 10 mm2

Jednorazowy wkład

jednorazowy wkład nie mniej niż 7 kartek papieru o gramaturze 80 g/m2;

Kosz

pojemność kosza / worka wielorazowego użytku  min. 100 l max. 150 l;

 

automatyczny START / STOP;

 

automatyczny STOP przy przepełnieniu kosza lub wyjętym koszu;

 

automatyczne cofanie przy zacięciu papieru;

 

moc  silnika  min. 1400 W – zasilanie 230 V

 

cięcie zszywek;

 

optyczny wskaźnik napełnienia kosza;

 

zabezpieczenie przed przegrzaniem;

 

funkcja stand-by z zerowym poborem mocy w stanie spoczynku

 

stalowe wałki tnące

Gwarancja

  • 24 miesięce gwarancji door-to-door  (odbiór, naprawa i zwrot urządzenia na koszt Wykonawcy), z możliwością zgłaszania awarii 5 dni w tygodniu tj. poniedziałek – piątek z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy (dni robocze), w godz. 8-16. Serwis urządzeń będzie realizowany na zlecenie Wykonawcy w taki sposób, by nie doprowadziło to do utraty gwarancji przez Zamawiającego.
  • Usługa serwisowa obejmująca naprawę i zwrot urządzenia do miejsca wskazanego w zgłoszeniu musi nastąpić w ciągu 3 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia W przypadku niemożności wykonania naprawy, Wykonawca z zachowaniem terminu wykonania usługi serwisowej dostarczy Zamawiającemu urządzenie zastępcze o tożsamych parametrach techniczno-funkcjonalnych.

Termin realizacji zamówienia

  • Do 8  stycznia 2021r.

ZAŁĄCZNIKI:

								

Wzór formularza oferty

Utworzono dnia 26.12.2020, 20:14

Opis przedmiotu zamówienia pdf

Utworzono dnia 26.12.2020, 20:14